APK

G&G Autoservice heeft zich toegelegd op het specifiek onderhoud en reparatie van Jaguar en Daimler,

We streven er naar om alles op 1 dag te verzorgen, dit lukt ons in 90 procent van de gevallen.

Dit is mogelijk door een goed contact, overleg en diagnose vooraf de reparatie.

 

Voor de APK is het onmogelijk om vooraf te zien wat er scheelt voor de keuring, daarom is het ook niet mogelijk om een prijsopgave en een tijdsbestek vooraf te geven.

Dit heeft in het verleden geleid tot een lange wachttijd en irritatie van de klanten die bij ons wachten op de reparatie.

 

Verder doen we zelf de APK niet maar besteden dit uit aan een collegabedrijf, hierdoor kan er dus ook een gat in onze planning vallen en een langere wachttijd ontstaan voor de aanwezige klant.

 

Om toch het onderhoud en reparatie op een hoog niveau te houden word bij ons op de volgende manier omgegaan met de APK.

 

De klant gaat in de buurt waar hij woont bij een keuringsstation voor de (voor)keuring, alles wat mankeert kan door ons gerepareerd worden op de dag van afspraak voor andere werkzaamheden,

 

Zo heeft u toch de service en volledigheid van ons bedrijf, maar niet de wachttijden en tekort aan evt. onderdelen die nodig zijn voor de APK.

U geeft de afkeurpunten aan ons door, wij bestellen de onderdelen voor de reparatie als deze niet bij ons op voorraad zijn en maken een afspraak voor het verzorgen van zowel de APK verplichtingen en de dienst waarvoor u specifiek bij ons wilt komen.

 

Mochten er geen afkeurpunten zijn dan heeft u de auto voor de wet goed en kijken wij of er (aandacht)punten zijn die als meerwaarde aangemerkt kunnen worden.

Als uw auto bij ons staat voor een meerdaagse reparatie is het geen enkel probleem om ook de APK af te spreken omdat we er dan ruimschoots tijd en mogelijkheid voor hebben.

 

Voorkeuren is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid, dan weet u via ons wat er aandacht is voor de APK.